چگونه یک وب سایت بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد

تعداد بازدید: 8075 تاریخ انتشار : 16 - فروردین- 1400 نویسنده : رامین بیات فرد دسته بندی: طراحی وبتجربه رابط کاربر

در بسیاری از موارد ، وب سایت یکی از اولین تعاملات شما با مشتریان بالقوه است.

معمولا اشخاص تنها دلیل اینکه کارت ویزیت شما را می گیرند ، آدرس وب سایت شماست تا بتواند در خلوت خانه یا محل کار خود اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما به دست آورد.

و اگر آنها شما را از طریق جستجو در موتورهای جستجوگر پیدا کنند ، آنچه که هنگام کلیک و به نمایش درآمدن صفحه سایت شما مشاهده می کنند ، یک تأثیر فوری در آنها ایجاد می کند.

ثانیه ها، چند دقیقه نیست.

نظر مشتری بالقوه در عرض چند ثانیه شکل می گیرد و تصمیم می گیرد که برای همیشه شما را انتخاب کند یا بطور کل شما را کنار بگذارد.

این همه ی چیزی است که وجود دارد.

چقدر وب سایت شما می تواند این کار را انجام دهد؟

یک وب سایت عالی توانایی تأثیرگذاری بر بازار هدف شما را از طرق مختلف دارد.

این توانایی را به شما می دهد که:

  • جلب توجه کنید
  • اعتبار را ایجاد کنید
  • ایجاد اعتماد کنید
  • کاربران را درگیر کنید
  • از مشتریان پشتیبانی کنید

 

مواردی که به آنها اشاره شد معمولا برای هر بازاریابی بسیار مشکل است و اغلب اوقات مشاغل به طور کامل انجام نمی دهند.

آنها به جای راهبرد کامل ، یک وب سایت را برای انجام یک یا دو کار ایجاد می کنند.

برای مثال ، سایتی را برای جلب توجه ایجاد می کنند ، بدون اینکه فکر کنند که چگونه کاربران را درگیر خود کنند.

یا اینکه سایتی را برای تولید و فروش ایجاد می کنند ، بدون در نظر گرفتن ایجاد اعتبار برای بازار هدف خود.

 

آنچه مردم می خواهند

 

بنابراین مردم وقتی برای اولین بار وب سایتی را مشاهده می کنند چه می خواهند؟

با قاطعیت ، اولین چیزی که بیشترین اهمیت را دارد این است که چه چیزی چشم آنها را جلب می کند.

عناصر طراحی حداقل در چند ثانیه اول روند شکل گیری نظر ، در هنگام اعتماد سازی اهمیت دارند.

وقتی صفحه اول مشاهده می شود ، افراد می خواهند:

 

  • طرح بندی ساده و منطقی که گیج کننده نباشد
  • صفحاتی که بدون پاپ آپ رایگان هستند
  • نسخه ای که برای خواندن زیاد طاقت فرسا یا کوچک نباشد
  • بارگیری آسان صفحات
  • صفحات وب پر جنب و جوش که ظاهر و احساس مدرنی دارند
  • زمان پاسخ سریع

بله ، طراحی شما مهم است.

 

محتوا به همان اندازه برای ظاهر یک سایت مهم است. از وب سایت هر شرکتی که دیدن کنید، چه چیزی شما را در آنجا نگه می دارد؟ ممکن است چند ثانیه بعد از ورود ، نظر خود را درباره سایت بیان کنید، طراحی با کیفیت بالا توجه را به خود جلب می کند و محتوا باعث می شود که شما آن وب سایت را دنبال کنید.

مردم نسخه قدیمی خسته کننده ای را که می توانند در هر مکانی به دست آورند ، نمی خواهند، آنها محتوای تازه ای می خواهند که باعث شود توجهشان را به عنوان یک شرکت واقعی جلب کنید.

 

آنها اطلاعات مربوط به آنچه که به دنبالش هستند را می خواهند.

آنها یک داستان روشن و آموزنده می خواهند که به آنها کمک کند تا شما را بشناسند. آنها چیزهایی را می خواهند که مخصوص سن ، مسئله خاص باشد و به طور واضح تعریف شده باشد تا بتواند پاسخی برای اینکه چرا آنها در وهله اول به دنبال شرکت هایی مانند شما هستند ، باشد.

 

آنها به دنبال وب سایت هایی با شخصیت هستند.

اگر آنها طرح شما را دوست دارند ، آنچه را که دوست دارند باید بگویید ، آنها تمایل دارند که قدم بعدی را با شما بردارند.

 

رابطه طراحی وب / سئو

بسیار خوب ، بنابراین اکنون می دانید که اهمیت وب سایت شما چقدر مهم است. و می دانید که داشتن شخصیت در محتوای سایت شما به همان اندازه مهم است.

آیا در مورد سئو اطلاعاتی هم دارید؟

SEO بهینه سازی موتور جستجو است. SEO مدتهاست وجود دارد ، اما در طول سالها به شدت تغییر کرده است. آنچه که چند سال پیش قابل قبول بود اکنون می تواند شما را برای همیشه از نتایج موتور جستجو منع کند.

بله ، بهینه سازی موتور جستجو برای نتیجه نهایی شما بسیار مهم است.

این بدان معناست که ما به عنوان یک طراح وب ، فقط نباید گرافیک و چگونگی به یادماندن وب سایت خود را درک کنیم ، همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که موتورهای جستجو نیز آن را دوست دارند.

بخاطر داشته باشید که موتورهای جستجو دائماً نیازهای خود را تغییر می دهند. آنها الگوریتم های خود را به روز می کنند تا نتایج بهتر را به جستجوگران خود ارائه دهند. و در این روند قوانین مربوط به رتبه بندی یک وب سایت خاص را تغییر می دهند.

سایت های طراحی شده در مراکز طراحی وب سایت قدیمی ممکن است از ایده های قدیمی استفاده کنند.

این بدان معنی است که سایت شما می تواند یک شبه از صفحه اول به صفحه های چندم منتقل شود. ما به عنوان یک طراح ، این مورد را در نظر می گیریم و اطمینان حاصل می کنیم که از بهترین شیوه های نوین برای هر طراحی استفاده می کنیم. ما می دانیم موتورهای جستجو امروز چه چیزی را دوست دارند ، چه چیزی را آنها یک سال پیش دوست داشتند و چه چیزی را ده سال پیش دوست داشتند. بعضی چیزها هرگز تغییر نمی کنند.

 

بنابراین ساختن یک سایت تمیز با استفاده از بهترین ویژگی های امروز و انجام این کار به گونه ای است که باعث خوشحالی شما ، چشم اندازهای شما و موتورهای جستجو می شود.

آیا می توانید سایتی داشته باشید که امروز برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده باشد؟ ما هم نمی توانیم.

به همین دلیل مهم است که سایتی با طراحی رسپانسیو داشته باشید.

 

دلیل اصلی داشتن یک وب سایت برای بدست آوردن مشتری جدید است. این بدان معناست که آنها را از نقطه اولیه ای که ابتدا با شما متصل می شوند ، به نقطه ای که روی برگه قرارداد را امضا می کنند ، ببرید.

آیا شما نیازهای مشتری و مشتری خود را برآورده می کنید؟

 

یا زمان تغییر رسیده است؟

منبع


برچسب ها:
دیدگاه یا پرسش ارزشمند خود را برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه :

دیدگاه های شما

رامین بیات فرد | 3 سال پیش
پاسخ به دیدگاه

مقاله بسیار عالی بود
ممنون از سایت بسیار خوبتون


جستجو در مقالات
پربازدیدترین مقالات
برچسب ها