10 دلیل که به وب سایت نیاز دارید

تعداد بازدید: 976 تاریخ انتشار : 13 - اسفند- 1399 نویسنده : رامین بیات فرد دسته بندی: طراحی وب

هیچ سوالی در این مورد وجود ندارد ،برای رقابت در بازار رقابتی امروز به حضور آنلاین قدرتمندی نیاز دارید.

ما فقط در مورد یک وب سایت ساده که خودتان ایجاد کرده باشید و یا یک صفحه اجتماعی صحبت نمی کنیم.

در عوض ، شما به یک استراتژی بازاریابی کاملاً فکر شده و بهینه نیاز دارید که شامل اجزای آنلاین ،شبکه اجتماعی و تلفن همراه باشد.

زیرا مصرف کنندگان شما به صورت آنلاین جستجو می کنند.

در واقع ، یک مصرف کننده عادی قبل از خرید با 10/4 منبع مشورت می کند.

و این را همیشه بخاطر داشته باید،هزینه تبلیغات دیجیتال از تلاش های سنتی بازاریابی پیشی خواهد گرفت.

اگر بدون در نظر گرفتن منطقه هدف جغرافیایی خود کسب و کاری را اداره می کنید ، بهتر است به فکر دنیای آنلاین ،شبکه های اجتماعی و تلفن همراه باشید.

اولین جز(و شاید اساسی ترین آن) وجود استراتژی بازاریابی و وب سایت شرکت شما می باشد.

فکر می کنید می شود بدون داشتن وب سایت ادامه دهید؟ ویا ممکن است سایت ساده ای که شاید توسط نزدیکان شما ایجاد شده است می تواند نیاز های شما را برای چند سال دیگر جبران کند؟

دوباره فکر کنید؟

نتایج آمار نشان می دهد 30 درصد از مصرف کنندگان، کسب و کارِ بدون وب سایت را در نظر نمی گیرند.

مصرف کنندگان انتظار دارند کسب و کارها بدون در نظر گرفتن اندازه ، حضوری آنلاین داشته باشند.

اما نه فقط هر حضور آنلاین.

در واقع ، ازهر10 مشتری تقریبا 9 نفر پس از یک تجربه بد کمتر به سایت باز می گردند.

پس چرا به یک وب سایت نیاز دارید و چگونه می توانید مطمئن باشید که وب سایت شما بازدیدکنندگان را به خریدار واقعی تبدیل می کند؟ 

ما دراین مقاله  با 10 دلیل اساسی پاسخ سوال شما که چرا باید  وب سایت داشته باشید و چرا باید حضور آنلاین خود را با یک وب سایت ریسپانسیو تقویت کنید را می دهیم.

1. شما به کارت ویزیت دیجیتال نیاز دارید

مردم  به طور متوسط هرهفته 23 ساعت و هر روز تقریباً 5 ساعت وقتشان را با دستگاه های تلفن همراه خود می گذرانند .

بنابراین ، اگر می خواهید جایی که مردم وقت خود را می گذرانند دیده شوید ، ضروری است اطلاعات دقیقی در مورد شرکت شما که درفضا ی آنلاین قابل دسترسی است ، بارگذاری شده باشد.

یک وب سایت برای یک شرکت مانند کارت ویزیت دیجیتال عمل می کند، افراد می توانند بارها و بارها به  وب سایت شما برای مواردی مانند اطلاعات تماس ، محصولات ، خدمات ارائه شده و موارد دیگر مراجعه کنند.

2. شما باید در نتایج موتور جستجو قابل کشف باشید

مردم فقط برای یافتن شرکتها و کسب و کارهایی که می خواهند از خدمات آنها استفاده کنند ، به مرور در فضای آنلاین نمی پردازند. به طور خاص می توان گفت ، آنها از موتورهای جستجو بازدید می کنند.

93% از تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو شروع می شود وتقریبا نیمی از این جستجو ها مربوط به کسب و کارها است.

بنابراین ، شما باید یک وب سایت بهینه سازی شده برای جستجو داشته باشید که بتواند در نتایج موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد و به شما این اطمینان را می دهد که مصرف کنندگان و مشتریان می توانند کسب و کار شما را پیدا کنند و با آن ارتباط برقرار کنند.

3. مصرف کنندگان برای یافتن کسب و کار های نزدیک به خود جستجو می کنند

داشتن یک وب سایت بهینه شده مهم است تا در نتایج موتور های  جستجو ظاهر شوید خصوصاً به این دلیل که مطالعات نشان داده است که افراد تمایل دارند برای جستجوی خدمات و کسب و کار های نزدیک به خود از رایانه یا دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنند.

در واقع ، از هر 5 مصرف کننده و مشتری ،4 نفراز موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده می کنند.

این جستجوها فقط وبگردی نیستند.

88% از جستجوها برای یافتن خدمات و یا محصولات و کسب و کارها، درطی 24 ساعت،با آن ارائه دهنده یا تماس می گیرند و یا از آن به صورت حضوری بازدید می کنند.

بنا بر این داشتن یک وب سایت به جستجوکنندگانی که به دنبال کسب و کاری در فاصله نزدیک هستند این امکان را می دهد تا تجارت شما را کشف کرده و با شما تماس بگیرند.

4. می تواند به شما در ایجاد اعتبار کمک کند

وقتی صحبت از ترغیب مصرف کنندگان به خرید می شود ، برداشت های اول مهم است.

پنجاه و هفت درصد مردم کسب و کارهایی که وب سایت آنها به صورت رسپانسیو و برای کار با موبایل طراحی نشده باشد را توصیه نمی کنند .

این جمله کاملا درست است که مصرف کنندگان و مشتریان بر اساس شکل ظاهری وب سایت شما در مورد تجارت شما قضاوت می کنند.

داشتن یک وب سایت طراحی شده حرفه ای ، دقیق و با کاربرد آسان می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بالقوه خود را (که کسب و کار معتبر هستید) به یکی از مشتریان شما که می خواهد از خدمات و محصولات شما استفاده کنند تبدیل می کند.

5. سئو یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه است

بیایید این واقعیت را بپذیریم که هر شرکتی می خواهد بودجه خود را به بهترین نحو هزینه کند و در نهایت بیشترین میزان بهره وری با حداقل هزینه را دریافت کند. وقتی نوبت به بازاریابی می رسد ، داشتن یک وب سایت مناسب برای جستجو می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی باشد.

آیا میخواید خودتان وب سایت خود را SEO کنید؟

ما پیشنهاد نمی کنیم زیرا شما یک کسب و کار دارید که پیش از همه باید آن را اداره کنید و بهتر است از متخصصین سئو بهره بگیرید

اما برخی از تکنیک ها وجود دارد که می توانید از آن استفاده کیند تا از طریق جستجو در فضای آنلاین کشف شوید.

 

6. هنگامی که جستجوگران از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند ، Google آن وب سایت را بالاتر می برد

گوگل فرض می کند کاربری که در تلفن همراه خود جستجو می کند به احتمال زیاد در حال حرکت است و به نوبه خود به دنبال کسب و کار در مجاورت خود است

بنابراین ،  هنگامی که افراد جستجو از طریق تلفن همراه را انجام می دهند ، موتور جستجو  وب سایت های نزدیک کاربر را به او نمایش می دهد.

داشتن یک وب سایت شرکتی که برای موبایل بهینه شده است ، به شما این فرصت را می دهد تا از خدمات ممتاز Google استفاده کرده و در صفحه نتایج بالاتر ظاهر شوید.

این شانس نمایش وب سایت شما را برای مصرف کنندگان در لحظه ای که به دنبال آن هستند افزایش می دهد و به این معنی است که احتمالاً بیشتر با کسب و کار شما در تماس باشند.

 

7. وب سایت شما 24 ساعت در روز باز می ماند

در حال حاضر کسب و کار شما بعد از پایان ساعت کار بسته می شود و با مشتری ارتباط برقرار نمی کنید ، وب سایت شما 24 ساعت در روز ، 7 روز در هفته باز می ماند.

این بدان معنی است که حتی زمانی که کارکنان شما برای تعامل با افرادی که قصد تجارت با شما را دارند در دسترس نیستند ، وب سایت شما قابل دسترسی است و می تواند اطلاعات مفیدی را ارائه دهد ، به عنوان راه ارتباطی یا حتی به مشتریان اجازه خرید یا ارسال سفارش دهد.

 

8. رقبای شما احتمالاً یکی از آنها را دارد

گزارش های آماری نشان دهنده این هستند که 36 درصد کسب و کارهای کوچک وب سایت ندارد و 64 درصد آنها وب سایت دارند.

این بدان معنی است که اکثر مشاغل کوچک حضور آنلاین دارند و به احتمال زیاد رقبای شما وب سایتی دارند که مورد توجه مردم منطقه شما باشد.

اگر می خواهید در زمینه کاری خود باقی بمانید و رقابت کنید ، مهم این است که تجارتتان ردپای آنلاین داشته باشد، این نه تنها به شما در حفظ رقابت کمک می کند ، بلکه به تقویت نقش شما به عنوان یک تجارت آینده نگر و دارای فن آوری کمک می کند.

 

9. داشتن وب سایت می تواند به رشد تجارت شما کمک کند

اگر می خواهید تجارت خود را گسترش دهید و مشتریان جدیدی به سمت شما روی بیاورند ، داشتن یک وب سایت یک استراتژی مهم است. صاحبان کسب و کارهای کوچکی که راه اندازی یک وب سایت را تجربه کرده اند از موفقیت خود خوشحال هستندبررسی در وب سایت کسب و کارهای کوچک  نشان می دهد که 81 درصد شرکت هایی که سایت هایی را راه اندازی کرده اند رشد کسب و کار خود را دیده اند و 97 درصد صاحبان کسب و کارهای کوچک داشتن وب سایت را به صاحبان کسب و کارهای کوچک دیگر توصیه می کنند.

 

10. به شما امکان می دهد نشان تجاری و تصویر شرکت خود را اصلاح کنید

یک وب سایت مکان خوبی برای استفاده از نشان تجاری شما است(با استفاده از زیبایی شناسی خاص ، واژگان و موارد دیگر) وب سایت یک مکان ایده آل برای شکل دادن به روایت درباره کسب و کار شما است.

 با ایجاد و مدیریت سایت و محتوای کسب و کار خود ، می توانید تصویری از تجارت خود ترسیم کنید.

نتیجه گیری:

اگر کسب و کاری را اداره می کنید داشتن یک استراتژی بازاریابی آنلاین ، اجتماعی و موبایلی برای شما ضروری است و بهترین مکان برای شروع (یا حتی بروزرسانی) وب سایت شماست. با یک سایت کاملاً خوب و بهینه ، می توانید مخاطبان جدیدی را بدست آورید که نه تنها می توانند مشتری شما شوند بلکه سفیرانی وفادار برای برند شما می مانند.

منبع


برچسب ها:
دیدگاه یا پرسش ارزشمند خود را برای ما ارسال کنید

ارسال دیدگاه :

دیدگاه های شما

محمدرضا | 3 سال پیش
پاسخ به دیدگاه

بیار مقاله مفیدی بود


مدیر سایت | 3 سال پیش

ممنونم از نظر خوبتون

الهه | 3 سال پیش
پاسخ به دیدگاه

عالی بود موفق باشید...


مدیر سایت | 3 سال پیش

خوشحالیم که مقاله برای شما مفید بوده.

جستجو در مقالات
پربازدیدترین مقالات
برچسب ها